Tα «ΠΡΕΠΕΙ» και τα «ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ» της γιογκα εγκυμοσυνης

Τα «ΠΡΕΠΕΙ»

  • Να κάνετε πλήρη αναπνοή και να μάθετε πώς να εκπνέετε εντελώς.
  • Να κινείστε αργά και απαλά.
  • Να ξεκουράζεστε οποτεδήποτε το χρειάζεστε.
  • Να υποστηρίζετε τα γόνατά σας με μαξιλάρια ή τουβλάκια στη στάση της πεταλούδας (badhakonasana).
  • Να εξασκείστε σε πρακτικές ανοίγματος του στήθους για διευκόλυνση της αναπνοής.
  • Να χρησιμοποιείτε εξοπλισμό και στηρίγματα για να σας βοηθούν στην πρακτική σας ειδικά όταν ξεκουράζεστε.
  • Να παίρνετε χρόνο για να επιτρέψετε στη γιόγκα να σας βοηθήσει να εστιάσετε στον ευατό σας και το μωρό σας.
  • Να εξασκείστε σε γιόγκικες τεχνικές χαλάρωσης όσο συχνά μπορείτε συμπεριλαμβανομένων τεχνικών ήχου, όπως chanting,humming.
  • Να χρησιμοποιείτε γιόγκικες τεχνικές για το πυελικό έδαφος (π.χ. moolabandha) για να μάθετε πώς να προσδιορίζετε, τονώνετε και απελευθερώνετε τους μύες που βρίσκονται εκεί.

Τα «ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ»

  •  Μην κάνετε ανάστροφες στάσεις.
  • Μην πηδάτε από τη μια στάση στην άλλη.
  • Μην είστε σκληρές με τον εαυτό σας και μη μένετε σε καμμία στάση πάνω από 5 αναπνοές.
  • Μην τεντώνεστε υπερβολικά.
  • Μην κρατάτε την αναπνοή σας και μην κάνετε bhastrika, kapalabhati ή άλλες έντονες για το διάφραγμα αναπνοές.
  • Μη διπλώνεστε μπροστά αν αισθάνεστε αστάθεια.
  • Μην ξεκουράζεστε μπρούμυτα.
  • Μην ξαπλώνετε ανάσκελα μετά την 30η εβδομάδα.
  • Μην κάνετε έντονα στριψίματα.
  • Μη βιάζεστε όταν ασκείστε.
  • Μη διατηρείτε σηκωμένο το περίνεο για περισσότερο από μία αναπνοή.

 

Re-Blogged from www.yogahouse.gr